NaZaNiN jOoN
چقد عوض شده نه این عشقه من نیس

 

هیچوقت از کسی که تنهات گذاشته دلگیر نباش ...

بهش با خنده بگو مرسی که گذاشتی فرصت بهتری داشته باشم !!!

 

 

 

 

 

 

بعضی ها جنبه ی ارتفاع ندارن ، اینقدر بالا نبرینشون ... !

 

 

 

 

بالاخره جسد اونایی که میگفتن برات میمیرم پیدا شد ... !!!

در آغوش دیگری ، جان داده بودن ...

 

 

 

 

زخم هـــــــایم را به خودت نــــگیر ...

انــــــدازه ی این حرفــــها نیستــــــــی ...

 

 

 

 

نمک خوردی نوش جونت !

نمکدون رو هم شکستی دمت گرم !

دیگه بقیشو به زخمم نپاش … آفرین !

 

 

 

 

تو به من می خندی چون من متفاوت هستم ...

من هم به تو می خندم که فرقی با بقیه نداری !!!

 

 

 

 

نیازی به انتقام نیست فقط منتظر بمان ...

آن ها که آزارت می دهند سرانجام به خود آسیب می زنند و اگر بخت مدد کند خداوند اجازه می دهد تماشاگرشان باشی ...

 

 

 

 

اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت …

حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام میگیرد …

 

 

 

 

مخـــاطب شعر های من معشــوقی است که هنوز به دنیــــا نیامده نه تویـــــی که مدتهاست از دنیای من رفتـــــه ای ...

 

 

 

 

بغض همیشه نشانه ی ضعف بغض کننده نیست ؛ گاهی بیانگر شدت بیرحمی مخاطبش است ...

 

 

 

 

تمام روزهایی که سرگرمیت بودم ، زندگیم بودی !

 

 

 

خدایا ...

اونی که تنهام گذاشت رو هیچوقت تنها نذار ، اما یه نفر رو تو زندگیش بیار که روزی هزار بار آرزوی تنها بودن کنه ...

 

 

 

 

تنهایی هم مد شده ...

همه به هم خیانت می کنند و بعد داد می زنند که تنهایـــــــــم !

 

 

 

 

برخی انسانها قایم موشک را دوست دارند ؛ پس برخی وقت ها باید برایشان پنهان باشی تا بفهمند احساس بازیچه نیست ...

 

 

 

 

جدیدا دلم خیلی خیلی خیلی گنده شده . . .

ولی جالب ایجاست که بدونی هنوز هم یه سر سوزن واست جا ندارم که ندارم . .

 

 

 

 

همیشه گفتم و تکرار میکنم :

احترام میذارم به کسیکه بتونه خرم کنه اما سرویس میکنم آدمیو بخواد خر فرضم کنه ...

 

 

 

 

دوست بدار آنهایی كه در زندگیت نقشی داشته اند نه آنهایی كه برایت نقش بازی كرده اند !

 

 

 

 

بعضیا که فكر می كنن از دماغ فیل افتادن ؛ همانا از نظر ما "پاپ كورن" هم نیستن !

 

 

 

خوبی سگ بودن به اینه که هیچ گربه صفتی جرات نمیکنه بیاد تو زندگی آدم .

 

 

 

ترجیح میدم در زندگیم اسم یک سری رو "غریبه" صدا کنم که وقتی از پشت خنجر می زنند با خود بگم : بیخیال ، از غریبه بیشتر از این انتظار نمیره !

 

 

 

چه بگویم به تو ای رفته ز دست ؟

شدم از مستی چشمان تو مست

شده ام سنگ پرست

مرگ بر آنكس كه دلش را به دل سنگ تو بست

 

 

 

 

سوال من اینه که : اونایی‌ که واسم میمردن ؛ الان کجانکه برم واسشون یه فاتحه بخونم ... ؟!؟!

 

 

 

 

سال ها رفته ز دست

جای پایی كف درگاه من است

كه نگاهش به نگاهم پیوست

سال ها میگذرد زان شب و مست

ناشناسی كف این خانه نشست

نمكم خورد و نمكدان بشكست

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,1:19به قلم: نازنین جوون ™